JIRA Service Desk

Home JIRA Service Desk

Portal użytkownika biznesowego, SLA, baza wiedzy.

Czego więcej potrzebujesz, aby wspierać swój biznes, monitorować czasy realizacji zgłoszeń, zarządzać firmową bazą wiedzy?
Teraz JIRA ma nową, bardziej intuicyjną odsłonę.

Portal użytkownika

JIRA Service Desk dostarcza intuicyjny portal użytkownika biznesowego. Dzięki niemu nawet laik poradzi sobie z systemem bez długotrwałego szkolenia. I bez płatnej licencji.

Portal użytkownika Service Desk

Pomiar SLA? Nic prostszego!

JIRA Service Desk dostarcza mechanizmu do pomiaru czasu realizacji zgłoszeń (SLA). Dzięki temu na bieżąco wiesz, czy Twoi użytkownicy są obsługiwani na najwyższym poziomie.

Intuicyjna wizualizacja czasu.
Nie przegapisz żadnego terminu!

Pomiar SLA

Kolejki i raporty

Kolejki SD

JIRA Service Desk umożliwia tworzenie kolejek dla serwisantów.

Dzięki nim łatwo odnajdziesz zgłoszenia i na jednym ekranie otrzymasz informację o postępie prac całego działu Help Desk.

Raporty

Dzięki JIRA Service Desk możesz tworzyć własne raporty on-line. Prosty kreator pozwala na łatwe dodawanie nowych raportów graficznych.

Dlaczego my?

Znamy oprogramowanie i biznes. Migrujemy z innych systemów. Wdrażamy skutecznie.

Zgodność z ITIL

Zgodność z ITIL

Wdrożenie systemu typu Service Desk to nie tylko kwestia narzędzia. To przede wszystkim zrozumienie dobrych praktyk w tym obszarze takich jak ITIL. My się na tym znamy.

Ludzie

Ludzie

Sercem każdego wdrożenia są ludzie. Koncentrujemy się na ich potrzebach biznesowych i komforcie pracy. We współpracy stawiamy na partnerstwo.

Raportowanie

Raportowanie

Szczególnie ważnym aspektem wdrożenia Service Desk są raporty. W Info Design posiadamy własne, unikalne w skali światowej rozwiązania, które wspierają ten proces.

Zaufanie

Zaufanie

Trzymamy się zasady, że zaufanie jest cenniejsze niż złoto. Nigdy nie ograniczamy się do minimum ani nie zostawiamy Klientów bez pomocy.

Nasze szkolenia JIRA Service Desk

akademia_blue

Nasza oferta szkoleniowa dedykowana dla JIRA Service Desk obejmuje pełne spektrum szkoleń dla administratorów i serwisantów. Jesteśmy w stanie dostosować ich program do wymagań naszych klientów, wyjaśnić zagadnienia, które dopiero okażą się ważne, połączyć oprogramowanie z potrzebami biznesowymi.

Jeśli standardowa oferta szkoleniowa nie jest dla Ciebie wystarczająca